23 Ekim 2015 Cuma

BEBEK UYKU TULUMU MODEL VE KALIPLARI (AYAKSIZ)

 Bir arkadaşımın torunu için uyku tulumu dikmeye niyetlendim. İnternette dolaşıp neler varmış, bir bakayım dedim.
 Yazlık- kışlık, kollu- kolsuz, japone kollu, omuzdan cırtlı, fermuarlı, kruvaze, alttan düğmeli, bağcıklı, aplikeli, işlemeli, cepli çeşitli modeller buldum.
,
 Bazılarının dikiş kalıpları da verilmişti.
 Ama en çok, bebeğin yaşına göre ölçü veren bu kalıba sevindim. Buradaki ölçüleri kullanarak istediğimiz modeli de dikebiliriz.
Hazır, böyle bir arşiv oluşturmuşken sizlerle de paylaşmak istedim. İhtiyacı olanlar varsa kullansınlar, diye. Topluca görüp incelemek, nasıl bir şey dikeceğine karar vermek daha kolay oluyor.





















Fotoğraflar internetten derlemedir. Emeği geçen herkese saygılarımla.

30 yorum:

  1. Görüşmeyeli nasılsınız sevgili Nowacraft?

    Bu resimleri görünce bebek olasım geldi yeminle:D Hepsi birbirinden güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son1-1,5 aydır deplasmandayım, blogumla pek ilgilenemiyorum. Haliyle komşu ziyaretlerine de çıkmayalı bir o kadar oldu. Çok şükür iyiyim, daha doğrusu, baş edebildiğim sıkıntıları da atlatmak üzereyim.
      Merak edip sormanız büyük incelik, çok sağ olun :) Umarım siz de iyisiniz ve her şey yolundadır.
      Bebek eşyaları, minik sahipleri gibi her zaman sevimli oluyorlar :))
      Tekrar teşekkürler, kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  2. Çok güzeller bunlar bazılarını gördüm dolaşırken . ben de DURU cuğuma yapacağım bir ara pazen kumaş aldım hem sağlıklı hem sıcacık olsun diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım, hayırlı uğurlu olsun, Duru'cuk gelmiş ! Sağlıklı, mutlu, bahtı açık olsun inşallah.
      Pazenden ne güzel olur, yumuşacık ve sıcacık :)) Sen çok çok daha güzellerini yaparsın.
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Çok şirin modeller aklımızın bir kenarında bulunsun değil mi ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların eşyaları da kendileri gibi şirin oluyor. :))
      İşte bana lazım oldu :))
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel. Kolay gelsin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model arayıp bulmak ayrı iş, bir de kendimize uygun olanına karar vermek ayrı bir iş :))
      Sağ ol arkadaşım, sevgilerimle.

      Sil
  5. Oyyy oyyy bunlar çok cici şeyler baktıkça baktım bu kadarını beceremem belki ama hangisini dikebilirim acaba diye seçeyim dedim karar veremedim paylaşım için emeğine sağlık Nowa'cığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk eşyaları da kendileri gibi minik ve sevimli oluyor, değil mi :))
      Ziyaretiniz ve bu tatlı yorum için çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  6. hepside harika.yeni bebeciğim için dikeceklerim arasına kattım bu modelleri.paylaşım için çok teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradığına çok sevindim :)) Bebeğinize ve size sağlık ve mutluluklar dilerim. Beni de haberdar ettiğiniz için çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Hiiiiccccc ugrasma Nevin'cigim. Bu saatten sonra cocuk yapilmaz. ( saat bayagi gec oldu:))
    Cok sirinler yaa, bosuna dememisler, herseyin kucugu sevilir diye. Emegine saglik hayatim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha ! Hiç aklımdan bile geçmiyor, son tren gideli çok oldu :D
      Bundan sonra ancak arkadaşların torunlarına ve inşallah kendi torunlarıma dikerim.
      Sağ olasın Mevlüde'ciğim, sevgilerimle

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Gelip baktığınız için, zaman ayırıp yorum bıraktığınız için çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  9. Blog keşif etkinliğiyle geldim :) Takibe aldım ve bekliyorum :)
    Balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ama takibe almayı unutmuşsunuz :))

      Sil
  10. Harika örnekler varmış doğrusu, bayıldım. Kesinlikle ilham verici bir yayın olmuş, birebir uygulama frsatı bulabilir aşağı yukarı benzer kalıpları kullanarak farklı şeyler de üretebilir arkadaşlar, teşekkürler Nowa Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bu tür işler yapılmadığı için, biraz ilhama ihtiyaç duyuluyor. Az çok şekil ve ölçüleri bilince herkes kendine göre en uygun modeli dkebilir.
      Ziyaretin ve değerli katkın için teşekkürler Handan'cığım.
      Sevgilerimle

      Sil
  11. Ay çok güzel olmuş. (: elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel modeller var, değil mi :) Teşekkürler
      Sevgilerimle

      Sil
  12. Bunlar çok güzel olmuş hepsi birbirinden güzel peki bu tulumların kol ve bacak kısmı ayrı olan tulumba diktinizmi neden soruyorum 5 yaşındaki oğluma dikmek istiyorum acaba dikebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi ve beğeniniz için çok teşekkürler.
      Dediğiniz gibi kol ve bacak kısmı ayrı olunca, normal tulum oluyor. Dikiş beceriniz ne düzeyde bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum. Ama en kolayı, oğlunuzun hazır alınmış bir tulumu varsa onu kumaşın üzerine yatırarak etrafından istediğiniz kadar bolluk payı bırakıp kesip dikersiniz. Böylece kollu bacaklı uyku tulumu dikmiş olursunuz.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgilerimle.

      Sil
  13. Ellerinize emeginize saglik, cok guzel paylasimlariniz bayildiiimmm :) oglusuma tulum dusunuyorum Am bizim afacan cok dönüyor hangi tulumla rahat eder karar veremedim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeğe değer verdiğiniz için teşekkür ederim. Oğlunuzu güle güle büyütün,hayırlı evlat olsun inşallah.

      Sil
  14. Paylasimlariniz cok guzel diktigi iz urunlerden satis yaptiginiz bir yer var mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi ve beğeniniz için çok teşekkürler. Satış yapmıyorum.

      Sil
  15. Bu ornek tulumlarin ici ince dolgulu gibi geldi gozume goz yanilmasi mi yoksa bir dolgu malzemesi koyuluyor mu. Bir sey daha soracagim iki kat mi tek kat mi kullaniliyor dikerken kumaş. Ben de ilk defa dikecegim de .😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığım araştırmalarla bulduğum modeller bunlar. Yani ben dikmedim, örnek olsun diye koydum.
      Kumaşınızın kalınlığına göre ve kullanacağınız mevsime göre ince elyaf veya pamuklu kumaştan ikinci bir kat ilave edebilirsiniz.
      Kolay gelsin.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.