2 Mart 2018 Cuma

KOT ÇANTA 02 (DEĞERLENDİRME PROJESİ)

     Evime ve dikiş makineme kavuşunca, uzunca zamandır yapamadığım dikişlerime ve diğer hobilerime kavuşmanın zevkini yaşıyorum. Geçen zaman içinde kafamda biriken fikirler yarış halindeler, önce ben, önce ben!
     Neyse, şu biriken kot pantolonları eritme projemle devam edeyim. Halihazırda 8 tane kot çanta bitirdim ama canım MeliNed 'in son yaptığı çanta, sönmeye yüz tutan hevesimi bir daha kamçıladı. O hasır örgü çantadan ben de yapmazsam olmaz! :))
     02 nolu çantamı takdim ediyorum, efendim. :)









23 yorum:

  1. yine çok güzel olmuş... elleriniz dert görmesin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim terapi işlerim bunlar, ortaya beğenilen bir şey çıkıyorsa ne mutlu bana. Eksik olmayın, çok teşekkürler.

      Sil
  2. Merhaba, büyük blog takip etkinliğinden geldim, sizi takibe aldım,
    siz benim blogumu ziyaret etmişsiniz ama takip etmemişsiniz takip ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gözünüzden kaçtı, blogunuzu nowacraft olarak takip ediyorum.Siz de takip ederseniz sevinirim.

      Sil
  3. Takip etkinliğinden geldim, blogumu takip ettiğiniz için teşekkürler, ben de sizi takibe aldım ama vakitsizlikten yorum yazamamıştım :)
    çantanıza da hayran oldum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ! Ziyaretiniz için de güzel sözleriniz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. O dantele bayildim, kotu ne kadar albenili hale getirmis. Ellerine saglik.
    Hayiiiiirrrrrr sen yapma o cantadan, simdi sen level atlatirsin, benimki sonuk kalir:)))
    Saka bir yana,hadi yap ta goster bizlere, bende ilham alayim senden.
    Ikinciye basladim ama kol cantasi olacak hemde iki tarafi orgulu. Cocuklarin kotlarindan asirmam lazim ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, sağ ol canım. Ya ben de şaka yapıyorum, benim canım sıkılıverir. Evde kot giyen nüfusun kalabalık, hepsini şarta bağlayacaksın, giymekten vaz geçtikleri an sana verecekler. vaz geçmeden de alabilirsin aslında :))
      Ben bizimkileri geçtim, komşular bile bana göstermeden bir şey atamıyorlar. Uyguladığım baskıya bak :))
      İyilikle, sağlıkla kal canım

      Sil
  5. Merhaba Büyük blog etkinliğinden geldim .Takibinizdeyim.Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.
    Banada beklerim 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, Ziyaretiniz ve takibiniz için teşekkürler, ben de takipteyim.

      Sil
  6. Merhaba;

    Satış yapıyor musunuz? Eşime hediye etme isteği doğdu bir an içimde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Düşündüğüm bir şey değildi ama "Eşime hediye etme isteği doğdu" cümleniz hoşuma gitti.Güzel ve görmek istediğimiz davranışları teşvik etmek gerektiğini düşünüyorum.
      nowacraft@gmail.com adresine yazar mısınız lütfen.

      Sil
    2. Nowacraft;

      Eşime gösterdim benim tarzım değil dedi. Başka çantalara artık. :) Teşekkür ederim ilginize...

      Sil
    3. Bahaneyle eşinizin tarzını öğrenmiş oldunuz :)) Eşinize selamlarımı iletirsiniz.

      Sil
    4. Yarın tarzı değiştiği için öğrenmemiz mümkün değil maalesef :( :)

      Sil
  7. Çok beğendimmm nefis olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Hatice hanımcığım, o yoğun koşuşturmaların ve işlerinin arasında ziyaretlerini de güzel sözlerini de esirgemiyorsun ya, çok teşekkürler canım.

      Sil
  8. Kot çantaları severim. Üst üste farklı şekilde kotları terziye götürüp çanta yaptırmışlığım vardır. Aslında eskise de eşyam onu farklı şekilde değerlendiririm. Bu yüzden çok terziden "güzel şeyler dizayn ediyorsun da çok ugraştırıyorsun " cümlesini çokça duydum. :)) Bir gün dikiş makinesiyle barışirim, umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem tasarlamayı seviyorsunuz, dikiş makinenizle en kısa zamanda barışmanızda fayda var. Terziler de rahata eder :))

      Sil
  9. ay ne güzel bir düşünce bu yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Beğenmenize sevindim. Ziyaretiniz ve tatlı yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  10. Öncekini de çok sevmiştim. Bu da çok hoş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ÇOk naziksiniz, teşekkürler.Yaparken zevkle çalışıyorum,bir de beğenilince değmeyin keyfime :)

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.