10 Mayıs 2016 Salı

PUF ÇİÇEKLİ KOT ÇANTA

 Yeni kot çantamla karşınızdayım. Gri renkli kot kumaşla çalıştım. Gri renk biraz solgun kaldığı için rengarenk çiçekleri olan bir kumaşla canlılık katmak istedim.
 Çantayı, büzülebilen torba şeklinde tasarladım. İplerin ucuna kalpler yaptım.

 Dıştaki cebin üzerine kendi kumaşından ve kumaştaki renklere uygun düz kumaşlardan puf çiçekler yaptım.

 İçi dışından daha mı cıvıl cıvıl oldu ne :)) Bazen öyle, bazen böyle de kullanılabilir, içli dışlı gibi. Kampanya sloganına benzedi : Bir al iki kullan !
Çok daha iyi ve huzurlu günlerde buluşmak dileği ile hoşça kalın.

18 yorum:

  1. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş.Bende, benim ve eşimin eski kotundan çanta yapmıştım. Görmek isterseniz bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim. Önceden de epey kot çanta yapıp yayınlamıştım, hepsinde ayrı ilhamlar geliyor, o yüzden eski kotları kesip çanta yapmayı seviyorum.
      Sizinkilere de baktım, dantel anglez yapmak çok iyi fikir. Yaratıcılığın sonu yok, cazip tarafı da bu işte :)
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Çok beğendim,elinize sağlık.Ancak nasıl yapıldığına dair bir fikrim yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğrayıp baktığınıza, bakıp beğendiğinize ve zaman ayırıp bunu paylaştığınıza çok sevindim, teşekkür ederim.
      Benim de birçok konuda fikrim yok :), düzen böyle kurulmuş. Birbirimizi farklı yetenek ve işlerimizle tamamlıyoruz.
      Sevgilerimle

      Sil
  3. çok tatlı olmuş ama bu çanta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu tek satır, benim için çok değerli, teşekkür ederim. Ayrılan birkaç dakika zamanı, beğeniyi ve bunu paylaşma nezaketini içinde barındırıyor.
      Sevgiler gönderiyorum !

      Sil
  4. bayıldım,eline sağlık.bahar gibi olmuş,coşmuş da coşmuş güzellik.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel yorum, çok teşekkürler Havva'cığım.
      Sevgilerimle

      Sil
  5. Kizma ama ben icine daha cok bayildim:)) Hani bahar geldi ya ondan sanirim:))
    Ciceklerin cok guzel olmus, kalplere bayildim. Nasil guzel isler cikariyorsun sen boyle, kiskaniyorum valla, bil istedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha! Niye kızayım, onu ben de farkettim de içini dışına çevirip bir de öyle çektim :))
      Güzel sözlerin için çok teşekkürler Mevlüde'ciğim, hepimiz kendi şartlarımıza zevklerimize göre güzel işler çıkartıyoruz. Ben de seninkilere, dahası onları anlatma tarzına bayılıyorum.
      Kocaman öptüm seni !

      Sil
  6. Çok temiz dikişin var hayatım yine harika bir tasarımla karşımızdasım bittim inan ...iki taaflı kullanımı çok amaçlı olmuş bu güzellik için tebrik ederim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, bu yorum beni çok hassas bir yerden etkiledi, çok teşekkürler Aysel hanımcığım. Dikişte, iki ölç bir kes düsturunu hiç unutmam. Bir de bir işin içi de dışı kadar temiz olmalı.
      Kucak dolusu sevgilerimi gönderdim.

      Sil
  7. Çok tatlı ve guzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Muhteşem gerçekten ellerinize Benimde var eski kotlarım. Bekletiyorum ne yapsam diye. Çanta yapılışı var mı acaba. Telefon kılıfı da yapmak istiyorum ama bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler.
      Dikiş bilgisi olanlar, fotoğraflara bakarak nasıl yapıldığını kolaylıkla anlayabilir. Dikiş konusundaki bilgi derecenizi bilmiyorum, önce telefon kılıfı yaparak başlayın bence.

      Sil
  9. Muhteşem havalı olmuş ellerine sağlık canım benim baktıkça içim açıldı süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hatice hanımcığım, ne iyisin. Sevgiler canım.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.