29 Nisan 2016 Cuma

BORNOZLU BEBEK

 Bu bornozlu bebekleri internette, Brezilya kaynaklı sitelerde görmüştüm. Esprili oluşlarını ve pek alışık olmadığımız şekilde banyolarda aksesuar olarak kullanılmaları çok hoşuma gitmişti. Çok çeşitli örnekler biriktirdim ama hepsinin ortak özelliği, yüzlerinin çocuk çizmiş gibi çarpık çurpuk oluşlarıydı. Hatta bazıları ürkütücüydü.
 Kendi tarzımda bebekler yapmaya karar verince, öncelikle yüzlerini düzgün ve güzel yapmaya kararlıydım. Epey deneme yanılma çalışması sonucunda önce bebeklerin kalıplarını çıkardım. Sonrası nispeten daha kolay geldi.
 Bebekler birçok değişik şekilde oturtulabiliyor, ellerine tuvalet kağıdı, kulak çubuğu, sabun, pamuk, lif gibi malzemeler tutturulabiliyor.
 Yalnız bu bebeklerin bir kusuru var; Yalnız başınayken gayet asil, terbiyeli ve hizmete hazırken başkasıyla bir araya geldiklerinde kafa kafaya verip sohbetin dedikodunun dibine vuruyorlar :)
 İşte aynen böyle, ev yansa haberleri olmayacak, öyle dalmışlar. E bana da birer kahve yapıp götürmek kalıyor.
 İşte hanım sultan hamamdan çıkmış, bornozuyla havlusuyla soluklanırken manzaralı yerine kurulmuş köpüklü kahvesini bekliyor.
Arkamı döndüğüm an fiskos başlıyor, kesin beni çekiştiriyorlar. Besle kargayı oysun gözünü, diye boşuna dememişler.

21 yorum:

  1. Sen bunları hamama götür diyecektim ki , hamamdan çıkıp kahve beklermiş bizim hanımlar . Çay daha iyi gider sanki.
    Harika olmuşlar ellerine sağlık sevgili Nowa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hizmette sınır yok, çay da olur kahve de, gazoz da :))
      Çok teşekkürler sevgili Türkan hanım.

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım çok şekerler ablam da yaptı bunlardan :) bu bebeğe bir de günlük elbise giydirilmişini uyguladı kız çocukları için harika bir oyuncak aklın da olsun:)) bayıldım pek de keyifliler.
    Canım bloguna girdiğim anda iki kez virüs uyarısı geldi bilgin olsun bir bakıver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de farklı elbiselerle yapmayı düşünüyorum. İlk gördüklerim böyle esprili olduğu için ilgimi çekmişti, e denemesem olmazdı :))
      Uyarın için sağ ol canım, sevgilerimle

      Sil
  3. Yanlız başlarına bırakmamak lazım,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, bir göz hep üstlerinde olacak !
      Çok teşekkürler, sevgilerimle

      Sil
  4. Çokk hoşsun Nowa bayıldım espirili anlatımına ..en iyisi bunları sen yanyana getirme :))) çokk şirinler çokkk diken ellerine gören gözlerine maşallah hayırlı müşterilerin olsun hayatım çok beceriklisin çokkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, bir araya gelmesinler ve gözüm hep üstlerinde olmalı, o zaman çok uslular.
      Çok teşekkürler canım, bütün güzel sözlerine amin!
      Sevgilerimle

      Sil
  5. Muhteşem resmen bayıldım :) yapıp satıyormusunuz ? ellerinize sağlık bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkürler.
      Deneme amaçlı başlamıştım ama çevremde çok beğenilince isteyenleri kıramıyor, yapıyorum. Banyolarda hoş bir sürpriz oluyor, görenleri gülümsetiyorlar benim fettan kızlar :))

      Sil
  6. Çokkk güzellerkizim bayildi satiyomusunuz yoksa yapimini paylaşirmisiniz lutfen kizima sorucam diye soz verdim teşekkurler.

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy çok guzeller kizim bayildi satiyonuzmu yoksa yapilisi paylasirmisiniz cok sebinirim kizima sozvetdim sorucam diye cevap yazarsaniz memnun olurummm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, e-postanıza cevap yazdım.

      Sil
  8. Sayın EYLEM ENGİN, iki defa gönderdiğiniz mail' lerinize iki defa cevap yazdım.Sanırım mail kutunuzun ( gereksizler) bölümüne düştüğü için göremiyorsunuz. Mail kutunuzu bir de böyle kontrol ederseniz, iletişime geçebiliriz.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba sipariş alıyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, elimde hazır olanlar var, onlardan seçebilirsiniz. Mail adresinizi bildirirseniz fotoğrafları gönderirim.

      Sil
  10. Merhabalar elinizde varsa bende gorebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilginiz için teşekkürler.
      Bu bebek satılalı çok oldu ama elimde yeni modeller var. E-mail adresinizi yazarsanız size fotoğraflarını gönderirim, seçebilirsiniz.
      İnstagram hesabınız varsa oradan da iletişime geçebiliriz, @nowacraft benim hesabım.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.