24 Şubat 2015 Salı

KOCANIZIN ESKİ GÖMLEĞİNDEN NE YAPABİLİRSİNİZ

 Kocanızın gömleği eskimiştir veya eskimemiştir de küçük gelmeye başlamıştır. Ya da herhangi bir sebeple giymiyordur. Hemen atmayın, bir bakın bakalım belki başka bir işinize yarar.








  

Annenizin eski bluzları varsa, onları da bir gözden geçirin.
















































Uygulama videosu için üzerine tıklayın.


 Bu çanta da eski pantolondan :))

Görseller internetten alıntı derlemedir. Emeği geçenlere saygılarımla.

79 yorum:

  1. Hepside birbirinden harika bence işte moda bu elinde olanı farklı şekilde kendine göre yeniden tasarlamak tskler canım bizimle paylaştığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşyalara farklı gözle bakmak bazen çok işe yarıyor. Bir kumaş gömlek olarak dikildiyse, bu bir kader değil, pekala başka bir şey de olabilir :)
      Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  2. Ah hepsi de harika fikirler, ne güzel hepsini derleyip toplayıp paylaşmışsın, yapanların ellerine senin de emeklerine sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki işinize yarar bir gün :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Valla kocaya giyecek gömlek kalmadı, gardrop boşaldı :) Çok hoş bir paylaşımdı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi dikiş bilenler, böyle gömlekleri dönüştürmeye uğraşmazlar, yenisini diker geçerler :)

      Sil
    2. Laf aramızda, benim için baştan dikmek, dönüştürmekten daha kolay. Bu dönüştürme meselesini her göz göremez ki benimkiler de bunlardan biri :) Ama mesela benim teyzem çok iyi görür. Dekorasyonda falan da çok yaratıcıdır. Bu da ayrı bir yetenek.

      Sil
    3. Doğru, herkesin bakışı da yetenekleri de birbirinden farklı. Mesela ben de dönüştürme işlerini ve bir malzemeyi alışılmıın dışında bir işte kullanmayı çok seviyorum. Bulmaca çözmek gibi zevk alıyorum :)
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Çok güzel , değerlendirme örnekleri. Tabi ilk şart önce bir kocamızın olması gerekir ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ! İşte bu önemli bir konu, öyle kolay dönüştürülmüyor :))

      Sil
  5. Kurdeleli gomlege cevrilmis olana bayildiiim ama ben erkek gomleklerini direkt giymekten yanayim :))

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel benim donusturmudlugum var zaten. Ama bunlari gorunce canim yine cekti;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ne güzel ! Gardırobu bir elden geçirme zamanı gelmiş galiba :) Hadi kolay gelsin.

      Sil
  7. Başlığı okuduğumda bu kadarını beklemiyordum doğrusu, gerçekten çok şaşırtıcı ve hünerli işler çıkarmışlar, benim annem böyledir eski gömlek kumaşlarını nevresime dönüştğrdüğünü bilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bir de savaş görmüş olan bir nesil öncesi, neredeyse yoktan mucizeler yaratmayı günlük iş haline getirmişlerdi. Şimdi her şey var ama aşırı israf, gereksiz ve hızlı tüketim had safhada.
      Değerli katkınız için çok teşekkürler.

      Sil
  8. Kısa kollu bluz fikrine bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zevke göre model var. Hatta bunlardan esinlenerek kendi modelini tasarlamak da mümkün.

      Sil
  9. Yaza düğünüm olacak nasipse :D Bunları okuıdugum iyi oldu :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  10. ay bayıldım hepsine,dikiş dikmeyi de öğrenmediğime hayıflandım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'cığım, herkes her şeyi bilecek- yapacak diye bir kural yok. Sen bildiklerini en güzel şekilde yap yeter.
      Sevgilerimle

      Sil
  11. Bayıldım. Desene kumaş dolabımızdan önce koca dolabına bakmak gerek. Paylaşımın mutlu etti beni:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle dikişe yeni başlayanlar için gömlek kesip- dikmek büyük kolaylık. Ziyan olursa sorun yok ama güzel olursa da dikişe devam etmek için cesaret verir.

      Sil
  12. Hepsi çok yaratıcı , özellikle mutfak önlüklerine bayıldım. Ama dikiş makinem yok. Oysa ne güzel olurdu kullanılmayan gömlekleri değerlendirmek için. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun Şebnem'ciğim. Zamanla dikiş makinesi de alırsın. Aslında bazı ufak dikişler elde de dikilebilir. Bazen makinada iplik- ayar değiştireceğime elimde dikiveriyorum. :)
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Bayılırım erkek gömleği dönüştürmeye. En başta kumaşları gerçekten çok kaliteli oluyor ve dönüşüm yaparken yaratıcılığım en üstlerde geziniyor. Bazen gözüme kestirdiğim gömleği giyen eşime "bunun rengi mi solmuş ne" ya da " aaa yakası deforme olmuş" diye gözden düşürme operasyonları da yapıyorum hatta...

    YanıtlaSil
  14. Yazıyı okuduktan sonra ne yaratıcı fikirlere sahip insanlar var diye geçirdim içimden,hepsi çok hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılık günlük hayatımızı kolaylaştırıyor, malzeme ve zamandan kazandırıyor, medeniyeti ilerletiyor. Üstelik aynı zamanda da çok eğlenceli oluyor :))

      Sil
  15. Harika bir yazı olmuş. Tam arşivlik. Hepsinin bir arada bulunması paha biçilemez. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli bulmanıza sevindim, umarım bir gün işinize yarar :)

      Sil
  16. Mutfak önlüğünden biz de yapmıştık annemle. Gerçi kumaş alıp dikti annem ama modeli eski gömlekten görmüştüm. Hepsi harikalar.. Özellikle manşetten cüzdan ve yastık çok yaratıcı.. Teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılığın sonu yoktur :)) Hoşunuza gittiğine sevindim :)

      Sil
  17. vay bee :) bir küçük gömlekten neler olabiliyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne küçük şeylerden neler oluyor :))

      Sil
  18. blogunuza bayıldım izlemedeyim :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz !
      Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  19. Baktıkça makası, iğneyi eline alası geliyor insanın. Teşekkürler, çok hoş bir paylaşım bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel ! Sizde öyle bir etki uyandırmasına çok sevindim :)
      Sevgilerimle

      Sil
  20. Cok güzel fikirler vermissiniz,ama velakin benim dikisim berbattir :(( Bakmak ve hayran kalmak ile yetinecegim,sayfaniza yeni bir üye kazandiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ! Sizi burada gördüğüme çok sevindim.
      Herşey bakmakla başlar, özenmek, merak etmek ve öğrenmekle devam eder :)
      Yok yok, herkesin farklı yetenekleri var ve herkes sevdiği işi yapmalı.
      Sevgilerimle

      Sil
  21. arkadan düğmeyle daraltma işini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ! Geldiğiniz için sağ olun.
      Evet o gerçekten ilginç ve güzel bir fikir :)
      Sevgilerimle

      Sil
  22. Merhaba :) İlgin ve desteğin için teşekkür ederim. Hepimizin daha iyi günleri olur inşallah.
    Bloğuna bayıldım:) Hoşgeldin sen de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin !
      Hayat hepimiz için iniş ve çıkışlarla doludur. Blogumu beğendiğine de çok sevindim :)
      Sevgiler

      Sil
  23. Selam davet edersin de gelmez miyim hiç :) elimden iyi kötü Dikiş gelir ama dönüştürmek pek benlik değil. Baştan dikmek daha kolay sanki. Fakat modeller harika. Akla gelmeyecek tasarımlar yapmışlar :) Görüşürüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin !
      Bu blogda daha ne dönüştürme işleri var, ben çok severim :)) Baştan dikmek de güzel ama diğeri bulmaca çözmek gibi zevkli :)
      Görüşürüz

      Sil
  24. yetenek lazım yetenekk =)

    YanıtlaSil
  25. Koca gomleklerine yaklastirmaz ama, buyuk oglum 120 kg dan 80 kg'ya indi, butun XXXL gomlekleri benimmmm:))))
    Harika fikirler hepside.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo maşallah, iyi başarmış !
      XXXL tan neler olur, neler. Sen her gömlekten ikişer bluz, önlük falan çıkarırsın artık :) Kırkyama yatak örtüsü takımları.... Ayy ben bile coştum :))

      Sil
  26. Harika fikirler. Bir ikisini uygulayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, sizi burada görmek ne güzel !
      Yaratıcılığın sonu yok, bir gömlekten neler neler yapmışlar, değil mi :)
      Her zaman beklerim efendim :)

      Sil
  27. Fikirler süper yaratıcılıkta sınır yok güzel bir yazı olmuş tesekkur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Gömlek kumaşları güzel oluyor, değerlendirmek iyi olur :)

      Sil
  28. Blogunuz tam benlik çok değişik uygulamalar yapmışsınız çok da güzel yapmışsın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz tutuyor demek, sevindim :)) Çok teşekkürler.

      Sil
  29. Orjinal fikirler hepsi. Bende eşimin ve benim kot pantolonumuzdan çanta yaptım. Boşa gitmesin değil mi. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam aynı kafadayız :)) Ben de hiç bir şeyin ziyan olmasını istemem, sonuna kadar değerlendirmeye çalışırım.
      İlk fırsatta blogunuzda uzun keşfe çıkacağım.
      Sevgilerimle

      Sil
  30. Hepsi çok hoş ama mutfak önlüleri ayrıca güzel:) izlemedeyim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz!
      O kadar çok model yapılmış ki, her duruma her ihtiyaca göre var :))

      Sil
  31. Çok yaratıcı!:)
    Takipteyim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  32. Merhaba demek istedim. Bu güzel fikirler için teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz!
      Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere :)

      Sil
    2. Bende bayıldım hepsi birbirinden güzel

      Sil
  33. Hepsi çok güzel özellikle en sondaki çanta :)

    YanıtlaSil
  34. Beyaz&Dantel uyumuyla yenilenenler beni benden aldı :)(: Emeğinize sağlık, takipteyim :)(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz !
      Gerçekten çok başarılı uygulamalar :)
      Sevgilerimle

      Sil
  35. Çok güzel örnekler var gerçekten değerlendirmek gerek kesinlikle;) birbirinden zengin örnekleriyle çok hoş bir yayın olmuş kesinlikle ilham alınacak örnekler, teşekkürler bu güzel yayın için, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları biraz esprili ama çoğu değerlendirilebilecek fikirler.
      Sevgiler

      Sil
  36. Bayıldım, hepsi birbirinden güzel dönüşümler..Manşetlerden peçetelik fikrine daha çok bayıldım :)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretinize çok sevindim, teşekkürler.

      Sil
  37. Örnekler muhteşemmmm :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  38. bensu aydıner21 Mayıs 2018 16:20

    Harika bir paylaşım olmuş:) özellikle oversize seven baynlar daha önce erkek gömlek eminim giymişlerdir :) ben direk erkek gömlek almıştım sarar markasından oversize modası devam ederken gerçekten çok kullanışlı oluyor güzel bir jeanle giy çık:) kendi bedeninizden bir beden küçük erkek gömlek tercihe debilirsiniz öneririm https://shop.sarar.com/erkek-giyim/gomlek

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.