8 Şubat 2013 Cuma

ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 3


Bu sene bahar çabuk geldi buralara. Daha doğrusu pek kış görmedik, sadece bir defa kar yağdı.
Keşke çok daha fazla kar yağsaydı...Karın kışın keyfini yaşasaydık, hastalıklar azalsaydı, barajlar ve yer altı su kaynakları dolsaydı, tarlalar bahçeler bereketlenseydi.
Belki Şubat  Martta  bir şeyler olur, belli olmaz.

Eğer siz de benim gibi, senelerdir dolaplarda duran, hiç kullanılmayan kazaklardan sıkıldıysanız  ama atmaya da kıyamıyorsanız, değerlendirmenin onlarca yolunu buldum. Bakın bakalım hangisi size uygun.













































































































































Daha onlarca örnek ve fikir için aşağıdaki linklere de bakabilirsiniz :

ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 1
ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 2
ESKİ KAZAKLARDAN BERE YAPIYORUZ


Fotoğraflar internetten alıntıdır.

42 yorum:

  1. Ne kadar güzel eşyalar ortaya çıkmış,bayıldım.Yıllardır eskiyen,küçülen kazakları dağıttım,bundan sonra biriktiririm:))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Hanım,

      Derya Baykal boşuna "atmayın" demiyor. Biraz hayal gücü, biraz el becerisi, biraz da ekonomiye kazandırma isteği insana neler neler yaptırıyor :)

      Geldiğiniz için çok sevindim, teşekkürler.

      Sil
  2. hımmm çok hoşuma gitti iyi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok yapmışlar ki, birkaçını beğenmemek hatta girişip yapıverme isteği duymamak mümkün değil.

      Sil
  3. ne kadar pratik ama hiç aklıma gelmemişti. Nowacraft teşekkürler. battaniyeyi yapmak istiyorum.eşe dosta haber salayım bana kazak biriktirsinler bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğrusunu yaparsınız.Kazaklrın birikmesini, kullanım dışı kalmasını beklemeye hiç gerek yok :) Battaniyeden sonra kenar köşelerden de daha neler neler çıkar :)

      Sil
  4. :))) E şıkkı - hepsi

    Seçemedim valla hepsi birbirinden orjinal olmuş bunların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Size epey kazak lazım olacak anlaşılan...


      Sevgilerimle

      Sil
  5. cok guzel fikirler var bayıldım..bu arada senaatcımın kalpleri de vardı cok hoşş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırınca, bu konuda çok kafa yoran olduğu anlaşılıyor. Çok güzel de uygulamışlar.

      Sil
  6. çok güzel fikirler var.ben de değerlendirmeyi düşünüyordum.teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradıysa çok sevinirim. İnsan bu başarılı işleri görünce kazaklarını atamaz hale geliyor :)
      Size kolay gelsin, sevgilerimle

      Sil
  7. Her bir örnek çok hoşmuş gerçekten, çok teşekkürler:). İlham verici, eski kazaklarını, örgülerini bu şekilde değerlendirebilecekleri gibi özellikle böyle örgü kırlentler filan hazırlanabilir çok tatlı hepsi:) Sevgiler ve iyi hafta sonları:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Baykal'ın dediği gibi ATMIYORUZ!... Ama dikkat, evi de çöp eve döndürmüyoruz :))

      Bu kadar güzel örnekleri görünce paylaşmadan edemedim, gerçekten çok ilham vericiler.

      Umarım daha iyisinizdir, size de keyifli bir hafta sonu dilerim.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Harika fikirler var,benim favorilerim
    1.puf
    2.eldiven
    2.sweatten yapılmış köpek için minder

    :) teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de bayıldım onlara. Bunlara baka baka hiç bir şeyi atamaz oldum, evi çöp eve döndürmesem bari :))

      Ben teşekkür edrim, sevgilerimle.

      Sil
  9. hepsi muhteşemmm ama favorilerim puf , saksı ve yastıkların hepsiiii ha bir de mumluk (yapması çoook pratik çünkü) ne güzel bir paylaşım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O pufa ben de bayıldım, içine koyacak uygun malzeme bulsam hemen yapacağım. İşin aslı hepsini çok beğendim, hal böyle olunca da paylaşmadan yapamadım.
      Ben de teşekkür ederim, eksikliğinizi çok hissettim, iyi ki döndünüz. :)

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel,ne güzel değerlendirilmiş hemen kazaklarımı kontrol etmeliyim:))Paylaşım için teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu atma, bunu atma, bakalım nereye kadar :)) Birçok yapılana özeniyorum :)
      Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  11. Ne güzel örnekler bulmuşsun... Bazılarını benzer şekillerde değerlendirdim, aslında birkaç tane var ama bizim ev deprem halinde (Allah göstermesin) buluşma yeri olduğu için kıyafet deposu oluşturduk, o nedenle hepsini harcıyamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Banu' cuğum Allah korusun depremden. Senin ne harika işler yaptığını görüyoruz. Pek çok kişinin aklına gelmediği şeyleri bile çok güzel değerlendiriyorsun. Kıyafet deposu, ihtiyaç halinde hayat kurtarıcı bile olur.

      Sil
  12. Ne kadar güzel değerlendirmişler paylaşım için teşekkürler bundan sonra eskileri atarken bir daha düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüştürme, değerlendirme gözüyle bakmaya başladığımızda neredeyse hiç bir şeyi atamayacak hale geleceğiz :))

      Sil
  13. yeşil yastık güzel olmuş !! senaat'ın kalplerinin olması da isabet olmuş ,bu geri dönüşüm işlerinde uzman. evdeki tüm giyim eşyalarını çok güzel değerlendiriyor. bu post tam ona göre.üzerinde saksı motifi olan çanta da güzel yav :)millet ne güzel şeyler yapıyor demekten kendimi alamıyorum.yastıklar falan harika.
    Güzel paylaşım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcığım, o kadar güzel şeyler yapmışlar ki bakarken coşuyorum, hepsini yapasım geliyor :)
      Senaat gerçekten çok başarılı, zevkle takip ediyorum.

      Beğendiğinize sevindim, sevgilerimle

      Sil
  14. Merhaba, neyi bırakıp neye hayran olayım; bunları derleyen ellerin dert görmesin.
    Bu günden itibaren, tanıdığım herkesi bana en az bir kazaklarını vermeye ikna edeceğim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Ayyy, bayıldım bu yorumuna :))
    Ben de yapılanları gördükçe çok özeniyorum. E evde yoksa, etraftan toparlamak en akıllıca :)

    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. keşke biraz daha kar yağsaydı değil mi biz kuru soğuğu çekiyoruz hep burda:)))
    ben bu geri dönüşümlere bayıldım! hepsi çok yaratıcı fikirler, eski kazakları böyle değerlendirmek hiç aklıma gelmezdi doğrusu:))) özellikle ilk görseldeki puflara ve yastıklara hayran kaldım.
    sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsimin olması gerektiği gibi geçmesi en güzeli ve hayırlısı ama ne yazık ki onların da dengesi bozuldu.

      Yaratıcılıkta sınır yok Melis'çiğim, neler neler yapıyorlar... Bakarken hayret etmemek , özenmemek mümkün değil.

      Ben de fena halde doğramaya alıştım, öyle alındığı şekliyle atılan pek bir şey olmuyor bende :))

      Güzel ve keyifli bir hafta dilerim.

      Sil
  17. bayildim ne hos fikirler..denemek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, ben de bayıldım. Sizi de özendirdiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  18. ben en cok yastiklari ve kutu kaplamayi sevdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,
      Yastıkları ben de çok seviyorum. Yapılanlara bakarken, farklı ilhamlar da geliyor, değil mi :)

      Sil
  19. bende eski kazakları kesip poların üzerine uyguladım ama bunları görünce benim yaptığım amatör kalıyor.hoş ben ede bu konularda amatörüm. bu güzel siteleri buldukça ne yapacağımı şaşırıyorum.sevgiyle



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.

      Yaratıcılığın, tasarımın sonu yok Fisun Hanımcığım :) Blog ve internet dünyasının bir faydalı tarafı da bu işte. Birbirimizin yaptıklarını göre göre ilham alıyor, kendimize göre farklı çalışmalar yaparak belki de bir adım daha ileriye götürebiliyoruz.
      Her zaman beklerim, sevgilerimle.

      Sil
  20. hiç belli olmaz mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır derler :)
    kazaktan yastık fikri çok güzelmiş...
    bu aralar bende çok görür oldum, hele saç örgüsü şeklindeki örgüden yastıklar çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, Allah'ın işine karışılmaz :)

      Kazaklar, hazır ve itinalı malzeme olunca ne yapılsa güzel oluyor.

      Sil
  21. Paylaştıklarınızda yaptıklarınızda çok hoşuma gitti,elinize emeğinize sağlık.Benim böyle el işlerine hiç yeteneğim olmadan hayranlıkla bakıyorum sadece (: İlgilenirseniz makyajla ilgili yazıyorum bende.Sevgiler. www.sherfinka.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,

      Hepimizin ayrı yetenek ve merakları olduğu için toplum olarak birbirimizi tamamlıyoruz. Her birimiz kendi kendimize yetebilseydik yalnız kalırdık :)

      Beğeniniz için teşekkürler, ben de şimdi ziyarete gidiyorum :)

      Sil
    2. Elinize emeyinize sağlık bayıldım

      Sil
  22. Eldivenler ozeklikle çok hos :)

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.